خب از همکارم بپرسید، چون ما حقوق بگیر که نیستیم، هر کس ماشین میفروشه کامیسیونش رو هم میگیره، سوالاتش رو هم خودش جواب میده. من قصد ناراحت کردن شما رو ندارم. ولی وظیفه فروشنده است که به سوالات خریدار جواب بده. من مطمئن هستم همکارم کارش رو خوب بلده
2021-09-14 19:10:00
مرسی به هرحال اینهم جوابیه واسه خودش،چشم
2021-09-14 19:22:00
کامبیز جان سلام پاسخی که به اقای ملکزاده دادی منطقی هست چون هر فروشنده موظف به پاسخگویی به خریدار خودش هست ودخالت در کار دیگران مشکلاتی رو برای همکاران ایجاد مبکنه ، از اونجایی که نردبک ۹ سال هست که شما رو با اولین خرید میشناسم و خرید دومی هم داشتم و چند هموطن رو هم بشما معرفی کردم و هیچگونه چشم داشتی هم نداشتم و ندارم احتمالا امروز وفردا هم یکی دو نفری رو که میسناختم و شما رو معرفی کردم بتون تماس بگیرم در کل مبنای معرفی شما به دوستان صداقتی بود که از شما داشتم و دارم، لطفا بیشتر مهربونتر باش اگرچه میدونم خیلی سخته ولی کلا ادم درست و قابل اعتمادی هستی و امیدوارم همینطور ادامه داشته باشه
2021-09-15 15:09:00
سلام وقت بخیر با صحبت های شما به طور کل موافق هستم ولی جا داشت دوست عزیزی که اومدن نمایندگی به خاطر آقای کامبیز خان و قبلا هم با ایشون صحبت کرده بودن ، قبلش یه هماهنگی میکردن که به هر حال ایشون وقت گذاشته و راهنمایی کرده پس دیل رو با خودشون میبستن البته که بایدی نیست ولی کار درست به نظر این بود با سپاس
2021-09-15 15:20:00
مثل شما منم به نظرم پاسخ آقای شاه کاووسی بجا بود. اون بزرگوار حالا بدون هماهنگی هم که رفته باشند، به نظرم همکار ایشون کارشون درست نبوده. وقتی خود مشتری گفته بودند که با آقای شاه کاووسی هماهنگ کردن میتونستند اجازه بدن ایشون مشتری خود آقای شاه کاووسی باشند. مطلبم بابت این بود که قضاوت کردن خیلی کار ساده ای نیست ولی لااقل اینجا بارها دیده ایم که ایشون بدون منت بارها جوابگوی سوالات بوده اند. روی سخنم بیشتر بزرگواری هستند که قبل از شما پیام گذاشتند. خود اون خریدار هم وقتی اطلاعات اولیه رو از ایشون گرفته بودند حتما میدونستند قبلش باید هماهنگ کنند. خریدشون رو میرن انجام میدن بعد میان مجددا سوالات ثانویه رو از ایشون میپرسن!
2021-09-15 16:33:00
دوست عزیز ناراحت نشید ولی پیام خودتون منت گذاشتن رو به ذهن مخاطب میرسونه، درصورتی که به نظرم اگر از خدمات کسی راضی باشیم نه تنها هیچ اشکالی نداره که براش تبلیغ کنیم که وظیفه ماست که اینطور عمل کنیم. ضمن اینکه حتی میشه اینجور بهش نگاه کنیم که ما به دهنده خدمت لطف نمیکنیم بلکه به دوست و آشنایان خودمون لطف میکنیم که شخص مطمئنی رو بهشون معرفی میکنیم. در کل مهربان بودن هم حد و حدودی دارد، و هیچکس نمیتونه خودش رو به نحوی نشون بده که در همه حال همه ازش راضی باشند.
2021-09-15 16:52:00
بنظر منم معرفی یک فرد مطمیین و توانا بیشتر لطف به فرد معرفی شده است
2021-09-16 05:49:00
اولا که تشکر میکنم از اینکه، که به بنده لطف دارید و دوستان رو معرفی میکنید، من هم توی این ۹ سالی که در تویوتا کار میکنم، شما یکی از اولین مشتریها و دوستان بسیار خوب بنده بودید. من البته همه مشتریهام رو دوستای خودم میپندارم برای همین هم تا جایی که بتونم در موارد مختلفی که گاها وظیفه من هم نیست کمک میکنم و همیشه هم حرفم به مشتریهام اینه که از من ماشین فقط نمیخرید من تا جایی که بتونم کمک میکنم و سرویس میدم. در مورد مهربونی?چشم سعی میکنم بیشتر مهربون باشم، ولی بحرحال من هم یک فروشنده هستم که زندگیم روی پورسانتی که از فروش ماشین میگیرم میگرده و حقوق ثابتی ندارم. بنابراین وقتی مشتری نمیخره طبیعتا ناراحت میشم. ولی خیلی زود فراموش میکنم. حقش بود اقای ملکزاده سوالش رو کلی میپرسید بدون اینکه توضیح بده. منم جواب میدادم??
2021-09-16 13:30:00
كامبيز خان بادرود وعرض ادب واحترام من نيوكامرم وانچه كه گذشت رو بدون كم وكاستى عرض كردم وازنحوه كار پرسنل در نمايندگى هم هيچ خبرى نداشتم واصلا هم تمايل به ناراحت كردن كسى نبوده ونيستم ،به هر روى اتفاقى هست كه افتاده ولى به قول شما دوستان not a big deal ،بايد به جلو نگريست من ازجزييات نحوه كار پرسنل نمايندگى هيچ اطلاعى نداشتم وبه سهم خودم ازبابت قصور كم اطلاعى ام عذر خواهم ،درنهايت بهترين ها رو براتون دركار وزنگ ارزومندم
2021-09-16 13:46:00
اقای ملکزاده اصلا مهم نیست، احتیاجی به عذرخواهی نبود، من حرفم رو زدم و هیچی هم توی دلم نیست، اصلا من کلا آدم کینه ای نیستم
2021-09-16 13:52:00
???ارادت
2021-09-16 20:07:00